Profilering eller omprofilering av bedriften

Har din bedrift en profil som identifiserer bedriften og som gjør den lett å kjenne igjen?

Kanskje du ikke har tatt deg tid til å tenke over det ennå, eller kanskje har profilen blitt utdatert? På tide å tenke profilering, eller kanskje omprofilering?

En av mine kunder Bona Vita Yoga som holder til i Bergen ønsket å oppdatere sin profil med ny logo og nye farger. Hun kjente at logoen hun hadde, som forsåvidt var gjennomtenkt og helt grei ble for lik alle andre og ønsket endringer. 

Vi gikk for en enkel logo, med et symbol som bedriften kunne identifisere seg med og vi valgte en farge som bedriften og eier likte godt.

Sjekk gjerne ut www.bonavitayoga.no for å se hvordan de nye nettsidene er blitt. Eller www.facebook.com/bonavitayoga for å se facebook-profilen vi laget.

Her ser du resultatet av omprofileringen til Bona Vita Yoga :

Ny logo:

Vi la til noen elementer og fikk et visittkort:

Hun ønsket profilering til Facebooksiden sin, som er mye brukt av hennes kunder: 

Og også til Facebook-gruppen til Bona Vita Yoga:

Har du en bedrift som trenger ny profil?

Ta gjerne kontakt så finner vi en løsning som passer deg og din bedrift!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.